965880050 - Plaza España, 1 - 03510 Callosa d'en Sarrià
[VAL] Última hora de les noves mesures adoptades des de la Generalitat Valenciana per a contindre la pandèmia #COVID19 
Tancament de l’oci nocturn (podrà operar en les condicions de bar o cafeteria)
Hostaleria fins a les 00.30 h i taules limitades: a l’exterior tindran una ocupació màxima de 10 persones i 6 a l’interior.
Reducció d’aforament en esdeveniments massius: de 4.000 a 3.000 als exteriors i de 3.000 a 2.000 als interiors.
No se celebraran festes populars i cercaviles.
El Consell demanarà al TSJ de la C. Valenciana que es limite la mobilitat nocturna entre la 1.00 i les 6.00 hores però serà per municipis, a aquells que mostren dades preocupants (en aquests moments serien uns 40 a la C. Valenciana).
Mesures en vigor des del dissabte 10 juliol fins al diumenge 25 de juliol.
 
[CAS] Última hora de las nuevas medidas adoptadas desde la Generalitat Valenciana para contener la pandemia #COVID19 
Cierre del ocio nocturno (podrá operar en las condiciones de bar o cafetería hasta las 00:30 h)
Hostelería hasta las 00.30 h y mesas limitadas: en el exterior tendrán una ocupación máxima de 10 personas y 6 en interior.
Reducción de aforo en eventos masivos: de 4.000 a 3.000 en los exteriores y de 3.000 a 2.000 en interiores.
No se celebrarán fiestas populares y pasacalles.
El Consell va a pedir al TSJ de la C. Valenciana que se limite la movilidad nocturna entre la 01.00 a las 06.00 horas pero será por municipios. Aquellos que muestren datos preocupantes (en estos momentos serían unos 40 en la C. Valenciana).
Medidas en vigor desde el sábado 10 julio hasta el domingo 25 de julio.