965880050 - Plaza España, 1 - 03510 Callosa d'en Sarrià

Dic 22, 2021Comercio, Destacadas, Noticias

[VAL] Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball ens recomana un consum responsable.
Si per alguna cosa es caracteritza el període nadalenc és per ser una època en què s’acostuma a consumir molt, tant per la compra d’aliments, menjar i beguda com per la compra de regals i decoracions nadalenques entre les quals s’inclouen els arbres naturals per a decorar. Sol ser també una època de més desplaçaments en tota mena de mitjans de transport i de més despesa energètica en les llars.
 
[CAS] Conselleria de Economía Sostenible, Sectores Productivos, Comercio y Trabajo nos recomienda un consumo responsable.
Si por algo se caracteriza el periodo navideño es por ser una época en que se acostumbra a consumir mucho, tanto por la compra de alimentos, comida y bebida como por la compra de regalos y decoraciones navideñas entre las que se incluyen los árboles naturales para decorar. Suele ser también una época de más desplazamientos en todo tipo de medios de transporte y de más gasto energético en los hogares.