• ca
  • es
Inici » Activitats economiques, Comerç i Mercats » Els veïns de Callosa d’en Sarrià disposen fins al mes de setembre per a sol•licitar actuacions gratuïtes davant incidències en la recepció de TDT

Els veïns de Callosa d’en Sarrià disposen fins al mes de setembre per a sol•licitar actuacions gratuïtes davant incidències en la recepció de TDT

| 7 abril, 2017

Amb l’objectiu de solucionar les afectacions i garantir que la posada en servei de les estacions base de telefonia mòbil 4G en la banda de 800 MHz no afecte la TDT, l’entitat LLEGA800 duu a terme les actuacions tècniques necessàries en les instal·lacions de recepció dels usuaris de TDT. Aquestes actuacions són de caràcter gratuït per als ciutadans afectats.

 

D’acord a l’Ordre Ministerial que regula aquest procés, el termini per a sol·licitar les actuacions en cas d’afectació per part dels usuaris de TDT, és de sis mesos des de la data de posada en servei de les estacions de telefonia mòbil.

 

Atés que Callosa d’en Sarrià va encendre l’última estació base de telefonia mòbil, en la banda de 800 MHz, el passat 6 de març, disposa fins al pròxim 6 de setembre per a atendre les possibles incidències de forma gratuïta.

 

No obstant açò, en el futur, es podrien encendre noves estacions base de telefonia mòbil, en la banda de 800 MHz, en el municipi si així ho consideraren necessari els operadors per a millorar aquest servei, en aquest cas es tornaria a obrir un nou termini de sis mesos des de la data d’encesa per a atendre de forma gratuïta les incidències que es produïren.

 

Per a sol·licitar el servei d’aquesta empresa, els afectats podran cridar al telèfon gratuït 900 833 999 o a través de la pàgina web www.llega800.es.

 

Comparteix a les xarxes socials...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Category: Activitats economiques, Comerç i Mercats, Notícies, Temes Generals

Los comentarios están cerrados.